Nasz zespół
1. Nadzór i kontrolę nad bieżącą działalnością w ŚDS sprawują:
• Dyrektor – w pełnym zakresie
• Pracownik zastępujący Dyrektora
• Główny księgowy – w sprawach gospodarki finansowej.
2. Dyrektor ŚDS zatrudnia, odpowiednio do potrzeb:
• psychologa,
• terapeutów,
• instruktorów terapii zajęciowej,
• pedagogów,
• pracownika socjalnego,
• innych specjalistów, według rodzaju i zakresu usług świadczonych w ŚDS.
3. Osoby zatrudnione w ŚDS powinny posiadać odpowiednie kwalifikacje oraz wykazywać predyspozycje do pracy z osobami przewlekle psychicznie chorymi i z niepełnosprawnością intelektualną.
4. Pracownicy zobowiązani są do dbania o wysoką jakości świadczonych usług i ich skuteczność, przestrzegania obowiązujących procedur, zarządzeń i regulaminów dotyczących funkcjonowania ŚDS, prowadzenia dokumentacji.
5. Szczegółowe zadania poszczególnych pracowników określają zakresy czynności.